کلاهبرداری بیمه عمر سامان

کلاهبرداری بیمه

کلاهبرداری بیمه ها مانند عمر و … ، آیا ممکن است؟

برای فهم دلیل شیوع این قبیل شایعات باید ابتدا در نظر داشته باشیم وقتی تصور (حقیقت یا ایده آل) ما از کالا یا خدمت خریداری شده  در قیاس با تجربه عینی ما از همان چیز (واقعیت) شکاف و فاصله ی زیادی دارد ، احساس گناه حاصل از اشتباه یا احساس ستم دیدگی حاصل از کلاهبرداری سراغمان می آید.

مهم نیست مقصر باشیم یا طعمه ، در هر حال برای فرار از این حال ناخوشایند دست به اعتراض می زنیم .

بنابراین دو دسته بندی اصلی برای افرادی که این اعتراض را دارند موجود است .

  • افرادی که خودشان با اطلاعات ناقص و غلط اقدام به خرید می کنند ؛ بدون آنکه بدانند واقعا چه میخواهند و پس از خرید برای جبران نارضایتی خود به جای قبول اشتباه و اصلاح روش خریدشان ؛ اقدام به اعتراض بی مورد می کنند تا خود را از زیر بار مسئولیت و عذاب سرزنش رها کنند 
  • افرادی که طعمه جوسازی و دروغ پردازی فروشنده بی وجدان کالا یا خدمت قرار می گیرند و بدون بررسی و تحقیق اقدام به خرید می کنند ؛ این افراد واقعا مورد ظلم قرار گرفته اند چون یک تصویر دروغین را خریداری کرده اند ، اما خود نیز به دلیل عدم بررسی لازم مقصر هستند .

حتی اگر این افراد یک محصول عالی را خریداری کرده باشند به علت برآورده نشدن توقعشان ابدا احساس رضایت ندارند .

محصولات بیمه ای نیز از این قاعده مستثنا نیستند ؛ سوءتفاهمات ریشه ای در صنعت بیمه بدین شرح است :

بیمه عمر و سرمایه گذاری

همانطور که از اسم این محصول پیداست با مجموعه ای از پوشش ها که در کنار آن یک سرمایه گذاری بلند مدت و همچنین محدود از نظر میزان سرمایه گذاری مواجه هستیم

چرا بیمه عمر یک طرح بلند مدت است ؟ چون به دلیل کسر هزینه های بیمه گری که در سالهای اولیه در اوج خود قرار دارد و به مرور از میزان آن کاسته می شود ، حدودا 5 سال برای سر به سر شدن حق بیمه های پرداختی و مبلغ حساب اندوخته بیمه عمر زمان نیاز است .

اگر فقط نگاه سرمایه گذاری به این محصول دارید باید بدانید قرار نیست بخش عمده یا قابل توجهی از سرمایه خود را در این طرح سرمایه گذاری کنید ؛ شما در این طرح پوشش های فوق العاده جذاب که می تواند در شرایط ناگوار تنها تکیه گاه شما و خانواده متکی به شما باشد را همراه با سرمایه گذاری محدود ، بلند مدت ، بسیار کم ریسک اما پر سود دریافت میکنید .

اگر باز هم متقاعد نشده اید و فقط به دنبال سرمایه گذاری هستید راه را اشتباه آمده اید ، صنعت بیمه برای سرمایه گذاری صرف کوتاه مدت با وجوه بالا نیست .

پس چه فروشنده دروغ گفته باشد و چه ما اطلاع کامل نداشته ایم ، باید بدانیم این محصول جذاب در تمام کشور های پیشرفته سال هاست که وجود دارد و به شدت مورد استقبال مردم قرار می گیرد اما نه فقط برای سرمایه گذاری .

این محصول با توجه به پوشش های گسترده و سرمایه گذاری بلند مدت جذاب می تواند امنیت آینده ما را تامین کند.

البته با توجه به تفاوتهای میان شرکت ها در پرداخت سود و پوشش های انحصاری باید برای بهترین انتخاب تحقیق کرد که قبلا بهترین بیمه عمر ، بیشترین پرداخت سود و همچنین جزئیات کامل بیمه عمر سامان به شما معرفی شده است .

همچنین میتوانید اینجا شرایط بیمه عمر کار آفرین را مطالعه بفرمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که نوع دیگری از بیمه عمر وجو دارد که در صورت فوت بیمه شده، همه وام هایی که فرد به بانک بده کار است را پرداخت میکند ، اگر وام گیرنده این بیمه را نداشته باشد و از دنیا برود همه اقساط وام از بازماندگان دریافت می گردد. به این بیمه نامه، بیمه وام یا بیمه عمر مانده بدهکار میگویند.

کلاهبرداری بیمه عمر سامان

رشته های اموال 

غالبا مشکل این رشته های بیمه ای مانند آتش سوزی ، مسئولیت و باربری اصرار خریدار به هرچه کمتر شدن نرخ حق بیمه و همچنین ترغیب فروشنده به وسیله ی بیمه های ارزان است .

هیچ ارزانی بی دلیل نیست این بیمه ها یا به وسیله ی شروطی سختگیرانه در شرایط خصوصی ارزان شده اند و یا هنگام وقوع خسارت ، شرکت ارائه دهنده با سختگیری تمام واقعه را غیر معمول می داند .

همچنین اکثر طرح های بدون فرانشیز هنگام وقوع خسارت زوایای پنهان خود را نشان می دهند .

در مجموع در مواجهه با تخفیف ها و شرایط بیش از حد معمول عالی ، به جای خوشحالی باید تامل کنیم …

بیمه درمان تکمیلی 

در این رشته نیز عدم مطالعه صحیح پوشش ها و شرایط عمومی و خصوصی ریشه مشکل است؛ بیمه تکمیلی سامان نیز قبلا به تفصیل شرح داده شده است.

البته برخی شرکت ها با ارائه فرانشیز بالا ، حذف برخی پوشش ها یا تعیین حد نصاب ضریب خسارت حق بیمه های بسیار پایین تر از سایر شرکتها ارائه می دهند که هر کدام از موارد مذکور باعث کاهش شدید یا حتی توقف پرداخت غرامت می شود.

نماینده بیمه سامان در تهران

مجموعه سامینس، نمایندگی بیمه سامان در تهران است که تمامی خدمات بیمه سامان را به طور کامل پوشش می دهد. خدماتی که توسط این مجموعه ارائه می شوند شامل: بیمه تکمیلی انفرادی، بیمه تکمیلی گروهی، بیمه شخص ثالث، بیمه آتش سوزی، بیمه عمر، بیمه کرونا و حوادث سامان، بیمه وام، بیمه مسئولیت شهروندی، بیمه آسانسور، بیمه باربری و بیمه مسافرتی سامان است. مشاوران و کارشناسان خبره مجموعه سامینس آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

در نهایت امیدوارم این مطلب به شما کمک کرده باشد …

سوالات متداول

در صورتی که از نمایندگی های مجاز بیمه سامان بیمه خود را خریداری کرده باشید امکان کلاهبرداری وجود ندارد.

با وارد کردن کد و مشخصات دیگر در سایت اصلی بیمه می توانید از صحت این موضوع آگاه شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 15 میانگین: 4.5]