ازکی بیمه بخریم ؟

قبل از آنلاین شدن خرید بیمه نامه و تا همین چند سال پیش اصولا نزدیک ترین نمایندگی شرکت بیمه مورد نظر ما به محل سکونت و یا محل کار ، مهم ترین عامل خرید بیمه نامه توسط ما بود ، اما در چند سال اخیر به خصوص بعد از شیوع کرونا و قرنطینه ماجرا فرق کرد و بسیاری از خریدها حتی از نوع بیمه نامه ، آنلاین شد.

خب در فضای آنلاین دیگر موقعیت جغرافیایی مهم نیست و عوامل دیگه ای تاثیر گذار هستند که در ادامه به آن می پردازیم …

ازکی بیمه بخریم

اما اول باید بدانیم به جواب چه سوالاتی می خواهیم برسیم :

ازکی بیمه شخص ثالث بخریم ؟  ازکی بیمه بدنه بخریم ؟  ازکی بیمه عمر بخریم ؟  ازکی بیمه تکمیلی یا بیمه درمان بخریم ؟

ازکی بیمه آتش سوزی بخریم ؟  ازکی بیمه مسئولیت بخریم ؟  ازکی بیمه مسافرتی بخریم ؟  ازکی بیمه آسانسور بخریم ؟  و …

در ابتدا و قبل از هر چیز باید به شما توضیح بدهیم ازکی نباید بیمه بخرید :

دلیل اصلی خرید بیمه نامه ها حس امنیت هنگام وقوع حادثه است که زیان دیده در آن لحظه از نظر روانی نیز تحت فشار می باشد .

مهمترین عاملی که در هنگام حادثه به شما کمک می کند ، پشتیبانی نماینده رسمی بیمه در آن لحظه است.

استارت آپ ها صرفا اقدام به فروش بیمه نامه می کنند و هنگام وقوع خسارت ، تمام پیگیری ها به عهده شخص شماست ؛ در صورتیکه به عنوان مثال نمایندگی 5125 بیمه سامان ؛ سامینس ، تا لحظه ی آخر دریافت خسارت علاوه براینکه بخش عمده ای از امور را خود انجام میدهد ، همواره آماده ارائه مشاوره رایگان جهت استفاده شما عزیزان است .

یک نکته مهم را نباید فراموش کنید که این استارت آپ های بیمه ای امکان مقایسه بیمه نامه شرکت های مختلف را به شما خواهند داد ، البته آن هم فقط در بعضی رشته ای خاص که طرح های از پیش آماده دارند . جهت کسب اطلاع و مقایسه می توان از این وبسایت ها استفاده کرد .

اما سوال اصلی  ، بالاخره ازکی بیمه بخریم ؟

شما باید بیمه نامه مد نظرتان را از نمایندگی های رسمی و قانونی حقیقی و حقوقی صنعت بیمه خریداری کنید ؛ چه به طور سنتی و چه به طور آنلاین . برای استعلام نمایندگی ها به سایت شرکت های بیمه و بیمه مرکزی که در اختیارتان قرار داده ایم مراجعه کنید .

نمایندگی 5125 محمودی بیمه سامان ، سامینس ؛ اکثر محصولات بیمه ای را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار داده است ، سایر محصولات نیز به زودی به این بخش اضافه خواهند شد اما همین حالا هم می توانید درخواست مشاوره داده و بیمه نامه ی مد نظرتان را خریداری کنید .

پشتیبانی هنگام وقوع خسارت :

استارت آپ های بیمه ای از آن جایی که نمایندگی رسمی از شرکت ها ندارند ، نمی توانند هنگام خسارت به شما کمک کنند و این شما هستید که باید شخصا پیگیری خسارت را انجام بدهید ؛ در صورتیکه سامینس تمام امور خسارت بیمه نامه های درمان، بیمه عمر و بازنشستگی ، بدنه و مسئولیت و … همینطور دریافت معرفی نامه را برای شما به صورت کاملا رایگان انجام داده و در مورد سایر محصولات هم مشاوره کاملا رایگان به شما ارائه خواهد داد ، چون تا لحظه ی آخر همراهتان هستیم .

جالب است بدانید ارزیابی خسارت در بیمه های بدنه و ثالث بیمه سامان به طور آنلاین و برخط از طریق اپلیکیشن سامانو انجام شده و در واقع هر جای ایران باشید ارزیاب های ما همانجا کنار شما هستند .

پس مهمترین عوامل در انتخاب وبسایت یا نمایندگی برای خرید بیمه نامه ، نمایندگی رسمی بیمه ، پشتیبانی خسارت هنگام وقوع ، مشاوره رایگان و دقیق جهت بررسی و مقایسه بیمه نامه های شرکت های مختلف می باشد .

خب انتخاب با شماست ؛ خرید آنلاین و قانونی بیمه نامه با پشتیبانی خسارت تا لحظه ی آخر از سامینس ، یا …

همراهتان هستیم …

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]